Kaj zna in česa ne zna ter v čem se v Sloveniji razvit chatbot oziroma pogovorni vmesnik razlikuje od klasičnih.
Mestna občina Maribor in fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo raziskujeta možnosti ponovne uporabe baterij iz električnih avtobusov, ki krožijo po Mariboru.
Čeprav v Sloveniji že kar nekaj let poznamo območja, rezervirana za pešce, kolesarje in javni promet, pa sodimo v manjšino držav članic EU, kjer še ne poznamo območij, rezerviranih za vozila z majhnimi izpusti oziroma brez teh.
Zaradi kratkih razdalj med mesti in gostega omrežja hitrih polnilnic so električni avtomobili idealni za vozne parke podjetij, verjamejo v Helionu.
Nemško podjetje že dlje časa veliko pozornosti namenja razvoju umetne inteligence, po zaslugi katere se njihovi avtomobili že lahko vozijo povsem samostojno. A pot do popolne avtonomije je še dolga, izzivov pa veliko.
Program so zamrznili zaradi prevelikega navala voznikov, ki so želeli do poceni električnega avtomobila. Pregled trga novih električnih avtomobilov v Franciji pa na drugi strani pod vprašaj postavlja smiselnost obeh oblik subvencioniranja.