Dušan Lukič, Moon: V prihodnje nas čaka ali nekoliko dražji osebni prevoz ali pa še bolj drag javni prevoz
Vodja projekta Moon o električni mobilnosti in izzivih, s katerimi se bomo morali spopasti v prihodnosti. Med njimi so tudi najbolj zahtevni, to je polnjenje osebnih vozil z elektriko v blokovskih naseljih. Spregovoril pa je tudi o tem, ali so električni avtomobili (že) primerni za vse.
Dvakrat mesečno pošiljamo aktualno vsebino v vaš e-poštni nabiralnik.
Časnik Finance bo vaše podatke skrbno hranil in uporabljal samo za pošiljanje biltena. Odjavna povezava se nahaja na dnu vsakega biltena. S potrditvijo se strinjate s politiko zasebnosti Časnika Finance.
Za razliko od statičnih cenovnih modelov, ki se ne prilagajajo nihajočemu povpraševanju, se sistem daljinskega odčitavanja energentov odziva na podatke v realnem času
Slovenska prestolnica bo pridobila sodobno orodje za upravljanje, načrtovanje in izvajanje mestnih politik, hkrati pa bo platforma služila kot enotna informacijska in komunikacijska točka med mestno upravo, meščani in gospodarstvom.
"Prvi pogoj za uporabo električnega avtomobila je, da ga ne polnimo izključno na javnih polnilnicah. Če pa obstaja možnost polnjenja po nižji tarifi, kot jo omogoča javna infrastruktura, je treba narediti izračun stroškov na podlagi cene polnjenja, števila prevoženih kilometrov in pa cene avtomobila," svetuje vodja projekta Moon pri Porscheju Slovenija Dušan Lukič.
Foto: Poreche Slovenija
V nadaljevanju:
Evropska unija predvideva, da bo po letu 2035 v državah članicah mogoče prodajati izključno vozila z električnim pogonom, izjemoma pa tudi avtomobile s klasičnimi motorji, pod pogojem, da bodo...
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Na dogodku Pogoni sedanjosti in prihodnosti: elektrika in vodik v organizaciji revije Prevozi smo gostili podjetja, ki so na lastni koži izkusila izzive elektrifikacije.
Čedalje večje razlike v proizvodnih stroških med električnimi in avtomobili z motorji z notranjim zgorevanjem dodatno upočasnjujejo prehod na elektromobilnost. Trenutno je proizvodnja električnega vozila dražja kot klasičnega.
Prehiter prehod bo avtomobile naredil nedostopne za srednji sloj, cene baterij se ne nižajo v skladu z napovedmi, opozarjajo avtomobilski proizvajalci.
Elektrifikacija počasi, a vztrajno vstopa v naš vsakdan. Pa ne le na cestah, tudi v domovih bodo nove rešitve prinesle marsikatero spremembo, nanje pa se mnogi pripravljajo že danes.
(Intervju) Jaka Kavčič, generalni direktor Emil Frey Avtocentra, o zahtevnosti in navadah slovenskega kupca, spremembah na trgu avtomobilov, cenah, elektriki, športnih terencih in dizelskih motorjih
Kako pride vodik iz posod na tovornjaku v tank avtobusa in zakaj je treba dodati hladilnik, če želimo napolniti osebni avto na vodik, smo med drugi izvedeli med ogledom vodikove polnilnice.
Podjetja vse bolj skrbi ogljični odtis voznega parka in celotne verige dobaviteljev, zato se korenito spreminja vozni park evropskih in slovenskih lizinških podjetij in upravljavcev voznih parkov
Piškotke uporabljamo za pravilno delovanje spletne strani in izboljšanje vaših izkušenj. Več informacij najdete v Politiki o piškotkih.
Potrebni piškotki zagotavljajo bistveno funkcionalnost. Spletna stran brez piškotkov ne more pravilno delovati in jih lahko izključite le s spreminjanjem nastavitev brskalnika.
Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati našo spletno stran z zbiranjem in poročanjem podatkov o njeni uporabi.
Uporabljamo tržne piškotke za izboljšanje ustreznosti oglaševalskih akcij, ki ih prejemate.