PMM

Trajnostna mobilnost: kako izpeljati spremembe, saj si nihče ne želi več rumenih jopičev

Jean Philippe Hermine, koordinator deležnikov platforme IDDRI, je prepričan, da je elektrifikacija prometa prava smer, a je treba pohiteti in doseči družbeni konsenz

Podporniki obveščajo

FINANCE
PMM
Slovenski Kontron podpisal zavezo k Podnebni pogodbi Mestne občine Kranj
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta Slovenski Kontron podpisal zavezo k Podnebni pogodbi Mestne občine Kranj

Tako bodo kranjski občini pomagali zmanjšati izpuste ogljikovega dioksida za 80 odstotkov

FINANCE
PMM
Enostavna rešitev za izboljšanje energetske učinkovitosti stavb
Pametna mesta in mobilnost
DALJINSKO ODČITAVANJE PORABE ENERGENTOV
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta Enostavna rešitev za izboljšanje energetske učinkovitosti stavb

Za razliko od statičnih cenovnih modelov, ki se ne prilagajajo nihajočemu povpraševanju, se sistem daljinskega odčitavanja energentov odziva na podatke v realnem času

FINANCE
PMM
 V Ljubljani bo digitalno urbano platformo vzpostavil T-2
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta V Ljubljani bo digitalno urbano platformo vzpostavil T-2

Slovenska prestolnica bo pridobila sodobno orodje za upravljanje, načrtovanje in izvajanje mestnih politik, hkrati pa bo platforma služila kot enotna informacijska in komunikacijska točka med mestno upravo, meščani in gospodarstvom.

25.08.2022 20:30
Čas branja: 5 min
Trajnostna mobilnost: kako izpeljati spremembe, saj si nihče ne želi več rumenih jopičev
Vzporedno z uvajanjem električnega voznega parka je potrebno spremeniti tudi odnos do lastništva avtomobila in se več odločati za souporabo avtomobila (car sharing), kar so marsikje že uvedli. Foto: Shutterstock

V nadaljevanju:

Zakaj uvajanje trajnostne mobilnosti ni le vprašanje tehnologije, temveč tudi spremembe poslovnih modelov in družbene sprejemljivosti?

Kako IDDRI s platformo povezuje deležnike na področju elektrifikacije in dekarbonizacije mobilnosti?

Kako bi lahko Bruselj pospešil postavljanje polnilnih mest za električna vozila, kar je izziv predvsem v vzhodni Evropi?

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Avto
Bo dovolj polnilnic in dovolj surovin za baterije, da o ceni ne govorimo?
Avto
AvtoAndraž Zupančič Bo dovolj polnilnic in dovolj surovin za baterije, da o ceni ne govorimo?

Odločitvi o prepovedi naftnih avtomobilov do leta 2035 nasprotuje vse več držav in delov industrije, številni pozivajo k umirjeni razpravi in predložitvi argumentov ter pripravi natančnejših načrtov prehoda na elektriko; na drugi strani nekatere znamke odločitev podpirajo in se pripravljajo na povsem električno prodajno paleto

FINANCE
PMM
Cene, ponudba in dosegi električnih avtov v Sloveniji
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Cene, ponudba in dosegi električnih avtov v Sloveniji 13

V letu dni se je ponudba električnih avtov precej obogatila. Cene pa so, sicer nesorazmerno, krepko zrasle.

FINANCE
Avto
Avtoindustrija svari: prehiter prehod na električne avte bo povzročil resne socialne težave
Avto
AvtoMiloš Milač Avtoindustrija svari: prehiter prehod na električne avte bo povzročil resne socialne težave 9

Prehiter prehod bo avtomobile naredil nedostopne za srednji sloj, cene baterij se ne nižajo v skladu z napovedmi, opozarjajo avtomobilski proizvajalci.

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

FINANCE
Transport in logistika
(intervju) Ne morem se spomniti primerljivega mesta v EU s slabše razvitim javnim prometom od Ljubljane
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija (intervju) Ne morem se spomniti primerljivega mesta v EU s slabše razvitim javnim prometom od Ljubljane 1

Marko Peterlin, direktor Inštituta za politike prostora: Pogostost prihodov avtobusov v Ljubljani se že dve desetletji slabša, prestopanje je nepredvidljivo dolgo, potovalni časi so še posebej v konicah izjemno dolgi, ker si avtobusi večino poti delijo pasove z avti in skupaj stojijo v zastojih.

FINANCE
Avto
Podjetja, kot je Astrazeneca, spreminjajo načrte tudi slovenskih upravljavcev voznih parkov
Avto
AvtoMiloš Milač Podjetja, kot je Astrazeneca, spreminjajo načrte tudi slovenskih upravljavcev voznih parkov 3

Podjetja vse bolj skrbi ogljični odtis voznega parka in celotne verige dobaviteljev, zato se korenito spreminja vozni park evropskih in slovenskih lizinških podjetij in upravljavcev voznih parkov

FINANCE
PMM
Pet največjih izzivov mobilnosti velikih svetovnih mest
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostKlemen Koncilja Pet največjih izzivov mobilnosti velikih svetovnih mest

Zastoji, varovanje okolja, cenovna dostopnost javnega prevoza, varnost v cestnem prometu in financiranje infrastrukture so osrednji izzivi, na katere bodo morala znati odgovoriti mestne oblasti, da bi lahko zagotovile delujoč ekosistem pametne in trajnostne mobilnosti

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti