PMM

E-goriva: zadnji žarek upanja za bencinske in dizelske motorje?

Kaj če bi lahko v svoj bencinski avto natočili gorivo, s katerim bi maksimalno zmanjšali izpuste? Bo avtomobilska industrija iz rokava potegnila novega asa?

Podporniki obveščajo

FINANCE
PMM
Slovenski Kontron podpisal zavezo k Podnebni pogodbi Mestne občine Kranj
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta Slovenski Kontron podpisal zavezo k Podnebni pogodbi Mestne občine Kranj

Tako bodo kranjski občini pomagali zmanjšati izpuste ogljikovega dioksida za 80 odstotkov

FINANCE
PMM
Enostavna rešitev za izboljšanje energetske učinkovitosti stavb
Pametna mesta in mobilnost
DALJINSKO ODČITAVANJE PORABE ENERGENTOV
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta Enostavna rešitev za izboljšanje energetske učinkovitosti stavb

Za razliko od statičnih cenovnih modelov, ki se ne prilagajajo nihajočemu povpraševanju, se sistem daljinskega odčitavanja energentov odziva na podatke v realnem času

FINANCE
PMM
 V Ljubljani bo digitalno urbano platformo vzpostavil T-2
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta V Ljubljani bo digitalno urbano platformo vzpostavil T-2

Slovenska prestolnica bo pridobila sodobno orodje za upravljanje, načrtovanje in izvajanje mestnih politik, hkrati pa bo platforma služila kot enotna informacijska in komunikacijska točka med mestno upravo, meščani in gospodarstvom.

Avtor
01.04.2021 12:00
Dopolnjeno: 01.04.2021 20:20
Čas branja: 4 min
E-goriva: zadnji žarek upanja za bencinske in dizelske motorje?
E-gorivo je tekoči nosilec energije, z uporabo katerega nastane približno 90 odstotkov manj ogljikovega dioksida kot pri fosilnih gorivih. Pri proizvodnji se uporabljajo voda in ogljikov dioksid ter obnovljiva energija. Foto: Shutterstock

V nadaljevanju:

  • Kako se e-goriva razlikujejo od fosilnih?
  • Kako se proizvajajo e-goriva?
  • Katere so prednosti in slabosti sintetičnih goriv?
  • Kakšne spremembe so potrebne pri motorju, da lahko deluje na e-goriva?
  • Kdaj bodo na voljo na trgu?
  • Katera podjetja vlagajo v razvoj sintetičnih goriv?
  • Kakšna bo cena?

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

  • Članek je na voljo le naročnikom.
  • 3-MESEČNI DOSTOP SAMO 14,99 EUR

     
    mailtimer.io

    ✔ Neomejen dostop do vseh vsebin.

    Dostop do poslovnih Internetvjujev.

    Dostop do FINANCE POSLOVNI storitev.

    Finance aplikacija za iOS in Android.

    Dostop do Vlagatelja Maksa.

  • FINANCE
    Zakaj na črpalkah bencin in dizel nista več po evro: je res kriva liberalizacija?
    Finance
    Petra Sovdat Zakaj na črpalkah bencin in dizel nista več po evro: je res kriva liberalizacija? 12

    Ob vse višjih cenah surove nafte se zvišujejo tudi stroški embalaže in goriva za letala

    FINANCE
    PMM
    Večina Evropejcev bi po letu 2030 prepovedala bencinske in dizelske avte
    Pametna mesta in mobilnost
    Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Večina Evropejcev bi po letu 2030 prepovedala bencinske in dizelske avte 27

    Evropska unija pod pritiskom mest, v katerih so se izrekli za prepoved prodaje avtomobilov z motorjem na notranje izgorevanje po letu 2030

    FINANCE
    Avto
    (Video in audio) Porsche 911 GT3: eden od poslednjih opernih pevcev
    Avto
    AvtoUroš Božin (Video in audio) Porsche 911 GT3: eden od poslednjih opernih pevcev

    Porsche 911 GT3 zamegli mejo med cestnim in dirkalnim avtomobilom. Zvest ostaja atmosferskemu motorju, ki se zavrti do devettisočkrat v minuti, zadnjemu pogonu in vozniškim užitkom.

    FINANCE
    Nova revija Finance: panoge prihodnosti
    PRO
    Finance
    NOVA REVIJA FINANCE
    Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

    Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

    FINANCE
    Okolje & energija
    (intervju) Slovenska industrija potrebuje pilotni projekt zajema ogljikovega dioksida
    Okolje & energija
    Okolje & energijaBorut Hočevar (intervju) Slovenska industrija potrebuje pilotni projekt zajema ogljikovega dioksida

    EU se pripravlja na zajem in shranjevanje ogljikovega dioksida iz industrijskih procesov. Kakšne tehnologije zajema uporabljajo in kaj lahko naredi slovenska industrija, je pojasnil Blaž Likozar s Kemijskega inštituta.

    FINANCE
    PMM
    Slovenija za boljše okoljske rezultate potrebuje aktivno prometno politiko
    Pametna mesta in mobilnost
    Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Slovenija za boljše okoljske rezultate potrebuje aktivno prometno politiko 3

    Tretji vozni pas, ki bo nastal na cesti iz Domžal in Vrhnike v Ljubljano, bi bil lahko namenjen električnim vozilom, klasično gnanim avtomobilom z več kot enim potnikom v avtu in pa avtobusom, meni generalni sekretar AMZS.

    FINANCE
    Majska inflacija na letni ravni 2,1-odstotna
    FINANCE
    Nova revija Finance: panoge prihodnosti
    PRO
    Finance
    NOVA REVIJA FINANCE
    Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

    Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti